2 Aralık 2013 Pazartesi

Sosyal Çalışan

Tam bir sosyal ağlar kurduyum. Günümün her dakikasında online şekildeyimdir. Hiçbir zaman bildirimlerimi, mesajlarımı, mentionlarımı kaçırmam. Biri bana mı ulaştı, kaçırmam. Biri cevap mı bekliyor, affetmem. Direk cevaplarım. Gruplardaki ve sayfalardaki tartışmaları asla es geçmem, ufak bir yorum da olsa bırakırım. Zaman zaman ateşli tartışmalara girip yaptığım yerinde ve mantıklı yorumlarla takdir toplarım. Yorumların aranan adamıyımdır. Bir yerde 'Ajan, fenasın', 'Yaaa cnm', 'Hahaha alemdir o' diye yorum yazılıyorsa, ya ismim etiketlenmiştir ya da ben olduğum belli olacak şekilde bahsediliyordur. Kısacası, sosyal medyanın piriyim.




Bu sosyal medya faaliyetlerimi paraya dönüştürme yolunda adımlar atmak istedim. 'Sosyal Medyacı' denen meslek grubunu duyduğum andan beri içim içime sığmadı. Dedim ki 'Ben zaten sosyal medyanın kurduyum, delisi divanesiyim. Bütün günümü sosyal medyada geçiriyorum. Müthiş iş." Hep yaptığım şeyi yaparken, üzerine bir de para kazanmak çok cazip gelmişti. Kolay olacaktı. Öyle olmadı ama. Girdiğim sosyal medya ajansında yönetmem için verilen hesaplardan aynı gün içinde atarlı şarkılar paylaşmam, "Senin tarih yazdığın yerde ben silerim" diye durum güncellemesi yapmam ve özel mesajla 3 üyeye açıkça yürümem üzerine işten atıldım.



Anladım ki bu iş öyle olmuyormuş. sosyal medya eğitimi almadan, dijital pazarlama eğitimi konusunda hamleler yapmadan bu işin kurallarını öğrenmek zormuş. Ben de paramı başka işlerden kazanmaya karar verdim. Tabii sosyal medya çakallığından da vazgeçmedim. Hala her yorumun arkasındaki ;) ifadesinde beni görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder