İnternetin ve mobilizasyonun yaygınlaşması, tüketicilerin sanal dünyaya daha fazla entegre olmasını ve hayatlarının her alanında online olmalarını sağladı. Eskiden ‘Tüketici’ olarak tanımlanan kullanıcılar, artık aynı zamanda birer üretici. Tüketilen içerikler artık başka içerikleri tüketenler tarafından da üretiliyor ve bu durum inanılmaz dinamik bir yapının oluşmasını sağlıyor. Bu dinamik yapı içerisinde büyük bir içerik havuzu oluşmasından dolayı, bir içeriğin etki gücü de sınırlanıyor ve etki yaratmak daha da zorlaşıyor.
2000’li yıllara kadar kısıtlı mecralarla ve tek yönlü mesajlarla ulaşılabilen hedef kitlelere ulaşmak için markalar bugün çok daha fazla kanalize olmak ve doğru adımlar atmak zorundalar. Dijital pazarlama da bu yönde ilerliyor. Neredeyse her an farklı bir yönelimin ve trendin doğduğu dijital dünyanın kurallarını bilmeden bu dünyada tüketiciye seslenmek mümkün değil. Çünkü dijital dünyada tüketici çok acımasız ve çok çabuk tüketiyor. Hedef kitlesinin karşısına neyle ve nasıl çıkacağını bilmeyen bir pazarlamacı, bu dünyada kaybetmeye mahkum olur.
İstanbul Business School, dijital dünyanın kurallarına hakim olup bu sahnede pazarlama yapabilecek düzeye getirmek isteyenlere dijital pazarlama eğitimi ve sosyal medya eğitimi vererek sektöre hazırlıyor. Dijital pazarlamanın uzmanları tarafından verilen eğitimler ile sosyal medyada hedef kitlenize nasıl seslenmeniz gerektiğini ya da dijital dünyada nelere dikkat etmeniz gerektiğini hem teorik bilgilerle hem de uygulamalı eğitimlerle öğrenerek sektördeki etkinliğinizi ve donanımızı artırabilir ve deneyimli bir dijital pazarlama uzmanı olabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder