Öncelikle bu eğitimlerden kritik olanlarını seçmişti. Artık günümüzde finans ve satış konusunda alanında fark yaratan kişiler prim yapıyordu. Kendini geliştirmiş, yurt dışında eğitim görmüş, yurt dışına gidecek durumu yoksa yurt içinde kendini olabildiğince geliştirmiş insanların önü açıktı. O da bunun farkına biraz geç de olsa vardı. Artık ekonomi, piyasa, sektör kelimelerinin karşılığı okyanusları aşmış, küresel ekonomik yarışta olan şirketler fark yaratmak için ellerinden geleni yapıyordu. Sektör çalışanlarının da bunu karşılıksız bırakmaması, kendilerini olabildiğince geliştirmesi gerekiyordu. Eğitim gayet kaliteli ve verimliymiş. Alanında uzman kişilerin hem bildiklerini anlattıkları, tecrübelerinden ders çıkartmaları için yaşadıklarını anlattıkları bir eğitim olmuş. Büyük firmaların bünyesinde bulunan kişiler bile bu eğitime katılmış. Öğrenmenin yaşı yoktur deyip zamanlarını bu işe ayırmışlar. Ve sonuç olarak herkes bu eğitimden mutlu ayrılmış.
Finansın yanında satışı yapmak da önemlidir. Sektörü okuduktan sonra satış işi kolaylaşır doğru, ancak yine de doğru satış taktiklerini yakalayamadıktan sonra sektörü istediğiniz kadar iyi okuyun bir yararı olmaz. Eğer siz de şirketlerin sektörle ilişkisi ile ilgili bir alanda yer almak istiyorsanız bu eğitimleri kaçırmayın derim. Piyasada o kadar mezun varken benim bir farkım olmalı demelisiniz. Yoksa üniversiteden sonra işsiz kalmanız işten bile değil. Ayrıca eğitim alırken birbirleri ile alakalı eğitimler almaya özen gösterin. Örneğin biri finans diğeri reklamcılık ise pek faydalı olmaz. Farklı alanlarda bilginiz olur ama onları bağdaştırmanız için başka bir eğitim almanız gerekebilir. Mesela digital medya ile reklamcılık eğitimleri aldığınız takdirde kendinize iyi bir yatırım yapmış olursunuz. CV'nizi korkmadan istediğiniz yere gönderebilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder